Twórz treści wysokiej jakościNawet jeśli masz świetny produkt lub usługę, klienci nie kupią od Ciebie, jeśli nie będą mogli znaleźć Twojej strony. Najlepszym sposobem na to, aby klienci mogli Cię znaleźć, jest tworzenie wysokiej jakości treści na Twojej stronie. Mogą to być wpisy na blogu, recenzje produktów lub treści informacyjne. Cokolwiek postanowisz napisać, upewnij się, że jest to pomocne i zawiera słowa kluczowe, których używają klienci szukający produktów z Twojej branży. Im więcej treści znajduje się na stronie, tym lepsze jest pozycjonowanie strony. Staraj się, aby na każdej stronie znajdowało się od 100 do 400 słów. Dzięki temu będziesz miał większe szanse na uzyskanie pozycji w rankingu na odpowiednie słowa kluczowe.

Zoptymalizuj swoją stronę pod kątem wyszukiwarek

Gdy jesteś już częścią lokalnego ekosystemu, czas skupić się na SEO Twojej strony. Chociaż istnieje wiele różnych najlepszych praktyk, istnieje kilka podstawowych zasad, które mają zastosowanie w każdej branży:

  • Upewnij się, że nazwa firmy, adres i numer telefonu są spójne na wszystkich lokalnych stronach listingowych.
  • Upewnij się, że strona główna Twojej witryny zawiera te informacje. Pomoże to użytkownikom znaleźć Twoją witrynę i łatwo przejść do wpisu lokalnego.
  • Upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Jest to ważne, ponieważ większość osób poszukuje firm za pomocą urządzeń mobilnych. Jeśli Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, stracisz klientów, którzy w przeciwnym razie mogliby Cię znaleźć.

Na koniec, umieść na swojej stronie odpowiednie słowa i frazy kluczowe. Nie chcesz faszerować swojej strony słowami kluczowymi, ale upewnij się, że zawiera ona ważne słowa kluczowe i frazy, których ludzie mogą szukać w Twojej branży.

Użyj rich snippets i mikro-pluginów

Wzrost znaczenia danych strukturalnych stworzył dla firm możliwość dodania bogatego snippetu do swojej witryny. Znacznik ten wykracza poza informacje zawarte na liście firm i obejmuje oceny produktów, recenzje i wiele innych. Na przykład, jeśli klient szuka "kawiarni", możesz chcieć pokazać się w wyszukiwarce dla terminu "ziarna kawy". Aby to osiągnąć, należy umieścić na stronie bogate snippety. Istnieją dwa rodzaje rich snippets:

  • Open Graph: Ten znacznik schematu jest umieszczany we wpisach na blogu i umożliwia sieciom społecznościowym, takim jak Facebook, wyświetlanie tytułu i opisu.
  • Microdata: Ten znacznik jest umieszczany w treści witryny i pozwala Google i Bing wyświetlać więcej informacji w wynikach wyszukiwania.